Podnikat na internetu rozhodně neznamená jenom vytvořit si web, něco na něm nabídnout a čekat, až se sem přihrnou ty miliony lidí, kteří dnes a denně internet využívají. Tak si to představují snad jedině ti, kteří nemají s internetovým podnikáním žádné zkušenosti a kteří vidí jenom potenciál internetu, ale už ne realitu, která tu panuje.
Internet má sice spoustu uživatelů, kteří by mohli být něčími zákazníky, jenže naprostá většina takových lidí zůstává většinou webů zcela neoslovena. Většina uživatelů internetu využije jenom skutečně omezený okruh internetových prezentací, a to ostatní ignoruje.
Nikdo nedokáže sledovat a posuzovat vše, co na internetu je, a nikdo samozřejmě vše ani nevyužije, protože to není vůbec možné.
Uživatelé internetu si tedy z existujících webů vybírají, a vybírají si obvykle tak, že zadají do některého z vyhledávačů zvolená klíčová slova a nechají tyto nástroje rozhodnout o tom, co jim bude předloženo a jak. Takže dostanou podle nastavení vyhledávačů určité nabídky jako na talíři, něco se jim nabídne kdesi daleko v seznamu odkazů, kde to už sotva vzbudí něčí zájem, a něco se uživatelům internetu ani nedostane na oči.
A je jedině štěstím těch neúspěšnějších webů, že se dá takové rozhodování internetových vyhledávačů ovlivnit, a to s pomocí SEO v Brně. Takovou optimalizací se dají weby přizpůsobit požadavkům vyhledávačů, které je tím pádem upřednostní před jinými nabídkami a nabídnou je lidem efektivněji.
A pokud chce někdo se svým webem uspět, udělá jedině dobře, když nezůstane jenom u optimalizace a využije i PPC kampaně v Brně, které ho zviditelní též. Sice obvykle dráž než optimalizace, zato však daleko rychleji. A navíc se u takových reklam platí jen za dosažené výsledky, což je činí nejlepšími z reklam.
Když tedy momentálně někdo z podnikatelů na internetu neexceluje, nemusí si zoufat. Pořád se s tím dá ještě něco udělat a lze i uspět.