Řídit firmu rozhodně není jednoduché, obzvlášť když je to velká firma a chceme, aby fungovala snad navždy, nebo alespoň když jsme na světě my. Zajistit toto rozhodně není jen tak, je třeba, aby si majitel firmy uvědomil plno věcí a aby byl ochotný investovat neustále do firmy nějaké peníze, protože je třeba firmu zdokonalovat, jelikož se logicky zdokonaluje i okolí a s tím také konkurence, jelikož firma si musí hlídat, jestli je na tom pořád dobře, nebo jestli firma v okolí se stejným zájmem nezavedla něco, co je pro ni lepší a jde za tím více zákazníků.
Na toto všechno si musí majitel dávat pozor, jinak se může se svou firmou rozloučit, a to velmi rychle. Je důležité si uvědomit, že spadnout na dno je velmi jednoduché, ale pak se z něj odrazit až tak lehké není, obzvlášť pokud vás potopí vaše konkurence tak, že už není možné se zpět vyšplhat nahoru. Na toto je potřeba si dávat obzvlášť velký pozor, protože se to velmi často stává a stačí jen na chvíli polevit a konkurence na tom bude mnohem lépe a už se to s vámi jen poveze. To jsou velké vykřičníky v oblasti podnikání. Velmi důležité je neustále firmu také propagovat lidem, protože lidé vám ty peníze vynáší, nic jiného ne. Proto musíte zajistit, ať o vás ví co nejvíce lidí, i kdybyste měli například zajistit větší prostory a podobně. To je nutné, být neustále připraven zlepšovat se a tvořit firmu tak, aby byla vhodnější a vhodnější pro lidi. Takže reklama je velmi důležitá. S tím se pojí i SEO, protože díky tomu budete také mezi lidmi známější.
Na druhou stranu než sdílení je jakési uchovávání, na to pozor, nějaké informace si střežit musíte, nemůžete vše sdílet lidem. Tomu se říká informační bezpečnost a je třeba zkrátka citlivé informace uchovat v bezpečí, ať už se jedná o ty hmotné nebo o ty virtuální informace, které máte v počítači. Na to všechno si ale musíte sehnat konkrétní lidi, vy všechno neutáhnete. A také je musíte zaplatit, takže počítejte s neustále narůstajícími výdaji, pokud chcete být lepší a lepší.