Ať už se nám to líbí, nebo ne, naprostá většina z nás nežije jen v reálném světě, nýbrž i v tom virtuálním. Zde se seznamujeme s novými lidmi, hledáme si partnera či partnerku, hrajeme hry, sledujeme filmy či seriály, posloucháme hudbu, nakupujeme a mnoho dalších věcí. Tento trend se pak prohlubuje s tím, jak se zvyšuje rychlost, dostupnost i možnosti internetu.
Je samozřejmé, že tento vývoj neušel pozornosti firem. Ty jej rozhodly využít ke svému prospěchu, a to poměrně úspěšně. Vlastně do takové míry, že dnes nemá firma, která nemá vlastní internetovou stránku, prakticky žádnou šanci uspět.
To však neplatí jen o těch konvenčních, nýbrž například i o těch, které se specializují na tvorbu internetové reklamy. Příkladem mohou být webové stránky https://www.seoconsult.cz/co-je-ppc-reklama nebo https://www.seoconsult.cz/jak-vytvorit-ppc-reklamu. Pro tyto firmy je to jeden z hlavních prostředků, jak komunikovat se zákazníkem.
Avšak pravdou je, že potenciální zákazník může z firemních internetových stránek vyčíst mnohem více, než jen zveřejněné informace. A to, co najde, mu může značně pomoci v rozhodování, zda bude s danou firmou skutečně obchodovat. I proto by si měly tyto dávat pozor.
Tím prvním pravidlem, které by mělo být dodrženo, je to, že onen web by měl být vždy aktuální. O aktualizacích bychom se měli dočíst i na hlavní stránce. Ukazuje to, že firma o svůj web dbá a že to, co tam najdeme, je skutečně platné. Pokud například najdeme stránku, která nebyla aktualizovaná několik měsíců, nejspíš budeme váhat, než danou společnost oslovíme.
Dalším požadavkem je jednoduchost a přehlednost. Potenciální zákazník musí být vždy schopen najít tu informaci, kterou hledá, ať už je to ceník, kontakty či popis daného produktu. A to i v případě, že sám počítačům příliš nehoví.
Je tedy vidět, že výroba internetové stránky není až tak jednoduchá. Věřte ale, že se vám péče, kterou jí věnujete, vrátí.